Державна інфраструктура України у 2020 році зазнала радикальних змін. Це питання включає не тільки проведення капітального ремонту на дорогах. В країні відтепер працює система автофіксації порушень ПДР, в регіонах України встановлюються системи зважування в русі WiM (розумна система збирання інформації про транспортні засоби), запровадилися нові елементи контролю безпеки на дорогах (огородження, острівці безпеки та інше). Однак керівництво не планує зупинятися на досягнутому, адже суть поставленого питання набагато глибша.
Як зазначає міністр інфраструктури Владислав Криклій, головне завдання уряду це знизити показники аварійності в Україні мінімум до 30 %, а смертність ДТП і зовсім звести до нульової відмітки. На реалізацію поставленого питання відведено три роки.
Цифровізація транспортного сектору та впровадження єдиної інтелектуальної системи буде продовжуватися й у 2021 році. Зокрема, на українських дорогах планують встановити ще 125 КАФов і 100 сучасних WiM-комплексів для автоматичного габаритно-вагового контролю. Окрім того, на дорогах будуть впроваджувати аудит безпеки, продовжиться виконання програми контролю безпеки.
У тому числі уряд планує облаштовувати автомобільні магістралі острівцями безпеки, пішохідними огородженнями, безпечними поворотами й кільцями розв’язки. Фахівці заборонять установку рекламних конструкцій на узбіччях доріг. Також планується ліквідувати перетини доріг і залізних колій на одному рівні та установка роздільників для запобігання зіткнень на високих швидкостях.